O claustro

Profesores do claustro da Uned (Foto: Victoria Rodríguez)

É moi interesante a nómina de profesores que vai ter o centro da Uned de Lugo. Hai meses, cando se abriu o prazo para presentar solicitudes, dicíase que houbera auténtica expectación. O pasado venres, cando se celebrou a primeira xuntanza do claustro, confirmouse. Entre os nomes ilustres figuran o maxistrado da Audiencia Provincial Xosé Antonio Varela Agrelo; o fiscal xefe, Jacinto Fernández Villalvilla; o anterior subdelegado do Goberno Xosé Antonio Labrada Losada; un coñecido psicólogo e especialista en seleccións de persoal, Mario Salvador (moitos deles, na foto)… Un claustro de renome, sen dúbida.

Tags:

Un comentario a “O claustro”

  1. sonia

    Las tutorías de la UNED en Lugo ha sido un “DESCARADO TRIFÁSICO E INJUSTO”. No hay más que ver las bases de la convocatoria donde se puntuaba el expediente, la experiencia, méritos si ya se desempeñaba alguna tutoría…Y LO QUE SE HIZO EN REALIDAD. Figuran Personalidades sin experiencia docente que ni siquiera “han necesitado méritos ni experiencia” demostrable en la UNED por otros much@s solicitantes.
    Las listas se pusieron físicamente en papel, tarde, mal y nunca, y teniendo en cuenta ” la modernidad que se le quiere dar a la UNED de Lugo”, cuando menos choca y mucho, que no se publicaran debidamente en Internet, con puntuaciones y méritos públicos. Los SELECCIONADOS con un criterio que ignoramos fueron “avisados” teléfonicamente para la entrevista con el Rector..?????..Al resto ni siquiera una oportunidad ni explicación sobre los baremos “modificados”. Lo dicho, una chapuza más y desde luego a todas luces injusta para quien se lo curra.

Comenta

*